מעורב הופס ליום ששי: "דוראנט יחמיץ לפחות את ארבעת המשחקים נגד פורטלנד" / מנחם לס

1.סת' קרי: "יותר קשה לשמור על הווריורס ללא דוראנט מאשר איתו" (דוראנט יחמיץ את 3 המשחקים הבאים נגד פורטלנד)


***********************

************************

הווריורס תמיד – כמעט תמיד – משחקים בהצלחה רבה ללא קווין דוראנט. אבל יש לי חדשות בשבילכם: הם מצליחים נגד כולם כשקווין לא משחק, או כשסטפן קרי לא משחק, או כשקליי ת'ומפסון לא משחק.
*
סת' קרי מאמין שלפורטלנד קשה יותר לשמור על הווריורס ללא קווין דוראנט מאשר איתו. הווה אומר? שפורטלנד – לדעתו – סובלת בגלל העדרו.
*
הוא אמר לסם אמיק מהאתלטיק (https://theathletic.com/980589/2019/05/16/warriors-blazers-reset-stotts-strategy-curry-vs-curry-take-two-the-kd-debate/) ש-"ללא דוראנט, הווריורס משחקים בסגנון אחר מאשר איתו, וזה סגנון שאנחנו לא רגילים אליו. אנחנו רגילים לשחק נגדם כשקווין הוא ה- FOCAL POINT ומשחקם יותר איטי. בלעדיו אחי וקליי תומפסון הם ה-FOCAL POINTS של משחקם, הנעת הכדור הרבה יותר מהירה, וזה סגנון שלא שיחקנו נגדו כל העונה. עלינו להסתגל לסגנון זה הערב, במשחק 2".
*
ניתן להסתכל על פציעתו של דוראנט בכמה מבטים שונים אבל העובדה היא שהווריורס הם 1-26 ב-27 המשחקים ללא דוראנט, ועם סטפן קרי.
*סטיב קר אמר בברור שהוא לא עומד 'TO RUSH' את חזרתו של דוראנט.*הישנו מצב שהוא מנסה להאריך את היעדרו של דוראנט למקסימום אפשרי?*תתפלאו.

2. קווין דוראנט "לא חוזר כל כך מהר"

שחקני הווריורס נראים שמחים ועליזים – ואני מוכן אפילו לומר 'משחקים במיטבם' – ללא קווין דוראנט. אבל מי שחושב שהם לא צריכים אותו טועים טעות מרה, כפי שאומרים החברים שלי מירושלים.

אולי עד עתה הם הסתדרו בלעדיו, והערב – במשחק השני נגד פורטלנד – נדע עוד יותר כמה הם צריכים או לא צריכים אותו, אבל הכל עד עכשיו היה טיול בגן עבור הווריורס. חכו עד שייפגשו את אחת המזרחיות וייתקלו בהגנה של ממש ולא בקיר של זכוכית מסוג קריסטל שהיא הגנת הקליפרס, בקיר של קורי עכביש – הגנת יוסטון – או בקיר של בועות סבון – ההגנה של פורטלנד.

בפציעות של שחקני NBA השלב השלישי לפני החזרה למשחק הוא השתתפות במשחקי תנועה שאינם כדורסל. אחריו בא השלב לפני האחרון שהוא השתתפות במשחק כדורסל ללא מגע, והשלב האחרון הוא 2-3 משחקי אימון ב-FULL CONTACT. קווין דוראנט אפילו לא החל ב'משחקי תנועה'.

סטיב קר אומר:

"Everyone needs to slow down a little bit on the Kevin stuff," . "He hasn't even stepped on the floor yet. … He still has pain. So there's some time ahead of him on the rehab process."

כמובן שהפסד הערב לפורטלנד יקדים את הבראתו. זוהי הרגשתי לגבי פציעות מהסוג שיש לו כשכואב ברגל.

3. צ'ארלס בארקלי: "זאיון ויליאמסון לא יהווה IMPACT מיידי"

צ'ארלס בארקלי אמר ל-http://www.kesn1033.com/  שהוא בספק גדול אם זאיון ויליאמסון יעשה איזה שהוא IMPACT על הליגה כשהוא יתחיל לשחק.

תודה צ'ארלי.

4. GAME OF ZONE חדש

5. צרוף מקרים, או לקחו את הרעיון מאיתנו?

מה ראיתי לפני כמה דקות?

מאמר ראשי ב-SPORTSNAUT עם הכותרת "COULD ZION WILLIAMSON RETURN TO DUKE?"

הנה:

https://sportsnaut.com/2019/05/could-zion-williamson-return-to-duke-rather-than-play-for-pelicans/

עכשיו שמעתי שזה כתוב היום  בכמה אתרים.

אולי זה סתם צרוף מקרים, אבל אתמול בצהריים נזכרתי בדני פרי שאף הוא למד בדוק, והיה בחירת הדראפט השנייה של דראפט 1989, ואם אני לא טועה אז הקליפרס בחרה בו.

הוא סרב לשחק בקליפרס והודיע להם שאם לא עושים עליו טרייד הוא מוותר על שנת הרוקי והולך לשחק באירופה, דבר שבאמת עשה (בקבוצת מסגרו, שעתה היא VIRTUS ROMA). הוא חזר לארה"ב ושיחק את רוב הקריירה בקאבס, ואז בספארס איתם זכה באליפות בשנת 2002-2003.

זה נתן לי את הרעיון בקשר לציון ויליאמסון.

אני יודע כעובדה שהמאמרים שלנו (אולי לא כולם, אבל בוודאי כמה מהם, ובוודאי ובוודאי כל המאמרים מהאולמות) מתורגמים לאנגלית, כנראה בשימוש גוגל טרנסלייט.

אולי המאמר בספורטסנאוט שהתפרסם כמה שעות אחרי הפוסט שלי הוא סתם צרוף מקרים. אבל אולי יותר מסתם צרוף מקרים. לך תדע.

כל מה שאני יודע הוא שהרעיון סתם עלה לי לראש כאפשרות להכריח את הפלינס לעשות עליו טרייד לניקס, ומיד כתבתי זאת.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. האווי לאסוף

    לך תדע, אולי זה נכון. מצד שני, כל כך הרבה אנשי מדיה חפרו בבחירה הזו, אולי עוד כמה חשבו על האופציה הקיצונית הזו (כמו שהבנתי, אביו החורג כבר הודיע שציון לא שוקל להשלים את התואר בקרוב. לכו תדעו, אולי בסוף נגלה שלילד יש אופי של בן אדם).
    .
    בכל מקרה, בשביל זה אנחנו פה, בשביל השפקולציות, כמו שהיה קורא לזה יצחק שמיר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצחיק, הם מעתיקים מהופס…
    ועוד ממי לשמוע את זה – אתר שמעתיק בלי הכרה, ואם מישהו היה רוצה, היה סוגר אותו עם תביעת פיצויים אסטרונומית על מאות, אלפי הפרות זכויו יוצרים, של לינקים תמונות ומאמרים… ועוד יש כאן כמה אנשים מכובדים ומזוהים עם השם שלהם, ממש תביעה אוטומטית לעו"ד, והרבה כסף.
    האמת, כיוון לא רע. כדאי שהצוות שלך יהיה יותר נחמד – אחרת זה יגיע לשם. ואז חסל סדר הופס.

  3. חבל לבזבז דקה או שורה על הרעיון הזה.
    מגוחך מיסודו ולא יקרה.
    נקסט.
    .
    יש קומביין היום !
    גארלנד כבר פרש – קיבל הבטחה. חייב להיות מפניקס.
    .
    קולבר עם מידות די מאכזבות שיפגעו בו לדעתי.
    גם ברנדון קלארק, אבל אצלו הניתור מפצה.
    .
    אם הלייקרס שומרים על הבחירה זה מאד יפתיע אותי, אבל עוד יותר יפתיע אותי אם זה יהיה כל אחד אחר חוץ מגארלנד או האנטר, (אלא אם כן הניקס עושים ניקס ומוותרים על בארט…).

  4. מל, פעם היה הרבה יותר קל לאיים. יש מצב שהוא אפילו הרוויח יותר מהשנה הזאת באירופה (שם המשכורת היא נטו וב-NBA ברוטו). היום אין שום סיכוי שדבר כזה יקרה, אולי בסין, אבל גם שם הסיכוי לזה מאוד מאוד נמוך.
    .
    אגב, כל הסיפור הזה מזכיר לי את פרק בסדרת המופת של HBO – ארליס. סוכן העל ארליס החתים את הכוכב הגדול ביותר שהיה מועמד ל-NBA לאחר שנבחר בדראפט. בזמנו היה ניתן לעשות מו"מ על החוזה והוא דרש 30 מיליון לעונה "כמו ג'ורדן) ואיים להעביר את השחקן לאירופה לאחר שהציג חוזה חתום עם רומא.
    בסצינת השיא של הפרק השחקן מתחנן אליו ואומר לו שהוא מוכן לקבל כל הצעה שייתנו לו רק כדי לשחק ב-NBA, ולזה משיב ארליס: "אבל אתה מבין שהציעו לנו 30 מיליון נכון?"

  5. ענק מנחם !
    אני בטוח שטובי המוחות בליגה לא פותחים את היום בלי תגרום בגוגל טרנסלייט של הופס
    מעניין איך תרגמו את החציל שהיה כותב פה פעם ואת האשך לשניהם תסביך הבולבול הזעיר
    יופי של פוסט !

  6. ברוך רובין

    ברור שזה שטויות! אף אחד לא יוותר על כסף שמובטח ועוד החסויות שיקבל (מדברים על חוזה של 100 מליון דולר וצפונה), ניו אורלינס היא אחלה עיר לצעירים עם חיי הלילה

  7. ברוך רובין

    דוראנט לא פוגע בשטף משחק של גולדן סטייט זה קילשאה, הם גם לא משחקים לאט יותר בלעדיו, נגד פורטלנד הם לא צריכים את דוראנט, אבל בגמר בלעדיו מילווקי יחסלו אותם!!!!

    1. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

      הפיינלס מתחילים ב-30 במאי.
      זמן המנוחה המינימלי של גולדן סטייט לפני הפיינלס הוא 4 ימים – משחק 7 הלא צפוי או באמת אפשרי הוא ב-26 במאי.
      זמן המנוחה המינימלי של אלופת המזרח הוא 3 ימים – משחק 7 של גמר המזרח הוא ב-27 במאי.

  8. אשך טמיר המקורי

    תודה רבה דוקטור, אהבתי במיוחד את החלק של הקירות, כתיבה נפלאה.
    אני חושש שפאמפרס מעתיקים מיואל ושמעון, יצאו במוצר שמזכיר באופן מחשיד את הליין שלהם, טיטול לאב ובנו, מבטיחים שנת לילה ערבה גם לאחר קלקול קיבה משפחתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט